9.5.07

Pénz és Meggazdagodás

Az elmúlt két hétben szinte minden nap írtam ebbe a blogomba
a pénzről, a meggazdagodásról, pénz történetéről, a bankrendszer kialakulásáról, a bankárokról.
Tudom, hogy az emberek többségének eddig sok új és hasznos információval szolgáltam, ami megkönnyítheti az életüket, a pénzügyi nehézségeiket, ha vannak ilyen. Vannak ilyenek?

Néha felvetettem egy érdekes témát, amit aztán nem elég részletesen fejtettem ki. Párszor megígértem, hogy majd holnap írok valamiről,
de valami más érdekes dologról írtam. Bocs! :-)
Hogy biztosan megkapja a pénzt és meggazdagodást érintő kérdéseire a választ, lehetővé tettem, hogy emailt
küldhessen nekem. Igyekszem megválaszolni a kérdéseit.
(Nem akarok semmit sem eladni Önnek, és nem szeretném beszervezni
egy "otthonról végezhető internetes munka" MLM üzletbe sem,
bár ezek ellen nincs semmi kifogásom.)


Mostantól fogva egy ideig, meghatározatlan ideig szüneteltetem ennek a blogomnak az írását, mivel más érdekes és hasznos dolgokkal fogok intenzívebben foglalkozni, illetve másra szánom az időmet.

De ráadásként itt van még egy érdekes téma!

Miért és hogyan lehetséges az, hogy az adókból, azt Ön, a családja és a cége által befizetett adóból (és a felvett állami kölcsönökből,
amit Ön fizet vissza az adójával), a felajánlható 1%-on felül óriási mennyiségű pénzt, hatalmas állami támogatást kapnak bizonyos egyházak?
Egyetért Ön ezzel?

Vajon miért támogat a legtöbb bank, a bankárok, és bizonyos állami hivatalok, minisztériumok elképzelhetetlenül nagy pénzekkel főleg csak közismerten káros, főleg az emberek szellemi kontrolját elősegítő módszereket, szervezeteket?
Lehet, hogy ha több ember ébredne rá, hogy egyfajta pénz rabszolgaságban, rejtett vagy nyílt adós-rabszolgaként él, akkor megyengülne a hazugságokkal megszerzett hatalmuk
(legyenek akár jobb, akár baloldali a marketing módszerük)? :-)

Tudta? A Szcientológia, a világ leggyorsabban terjedő vallási, filozófia mozgalma, és teljes mértékben a saját híveinek adományaiból működik, akár hiszi, akár nem!
Már mint, nem akár hiszi-e a Szcientológiát, hanem, hogy tudta ezt? :-)
A Szcientológia Egyház tényleg olyan mértékben hasznára van, annyira tud segíteni az embereknek, hogy képes, más egyházakkal, és szellemi mozgalmakkal ellentétben eltartani önmagát?
Lehet, hogy ez igaz? :-)
Miért ellenzik néhányan ezért a Szcientológiát?

Sok szerencsét, tartós jó kedvet, és elegendően sok tisztességesen megteremtett pénzt kívánok Önnek is!

Üdv, :-)


.

Nincsenek megjegyzések:

Több Pénz, Meggazdagodás? Segítsen másoknak, segítsen önmagának...! Hogyan?

Alánlja ezt a (www.penz-penz.blogspot.com) blogot azoknak, akiknek több igaz adatra lenne szüksége a pénzről, a maggazdagodásról, hogy elérhessék a céljaikat! Kihelyezhet a blogojára, weboldalára egy ide mutató linket, hivatkozást is (a Pénz, és Több Pénz szöveggel), hogy mások is ide találjanak! Linkcserére is van lehetőség: Email.

Korábbiak Időrendben: